[field_group emails id="emails-groups" tabindex:1]






[/field_group]

PROSZĘ WYPEŁNIĆ WSZYSTKIE POLA:

Im bardziej szczegółowe dane zostaną podane, tym szybciej zostaną one przetworzone.
Proszę podać pełny opis usterki oraz opis prób uruchomienia.
W celu określenia okresu gwarancji należy dołączyć dowód zakupu i, jeżeli dotyczy, dokument przedłużenia gwarancji i/lub inny dowód zawarcia umów przedłużających okres gwarancyjny.
Prosimy o przesłanie nam wadliwego produktu bez akcesoriów.
W polu Opis proszę umieścić nr faktur i datę zakupu.
Po przetworzeniu zapytania Klienta prześlemy potwierdzenie z instrukcjami dalszego postępowania.

Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z Serwisem CAMSAT
Telefon: +48 52 387 3658 w26 E-mail: serwis@camsat.com.pl

Reklamacja powinna zawierać:

  1. Imię i nazwisko osoby zgłaszającej reklamację.
  2. Nazwę oraz adres firmy.
  3. Kontaktowy numer telefonu do osoby zgłaszającej reklamację.
  4. Adres e-mail osoby zgłaszającej reklamację.
  5. Listę zgłaszanych do RMA urządzeń.
  6. Przedstawienie uszkodzeń, objawów i okoliczności uzasadniających reklamację.

 

Camsat udziela odpowiedzi na reklamację w przeciągu 14 dni od daty jej złożenia.

Oświadczenie gwarancyjne